Tijdelijke HR ondersteuning bij G&O

Dagelijks zet G&O zich in voor fijne woningen en duurzame omgevingen voor zo’n 9.000 huishoudens. Bij G&O vinden ze het belangrijk om naar elkaar te luisteren, want samen kom je verder.

Bij G&O houdt onze collega Karen zich bezig met het ondersteunen van de HR afdeling. Dit omvat het beantwoorden van vragen van medewerkers over beleid, CAO en wet- en regelgeving, evenals het beheren van de Academie en het maandelijks controleren en aanleveren van salarismutaties. Bovendien heeft Karen de volledige procesoptimalisatie van het personeelssysteem op zich genomen. G&O is een fijne woningcorporatie met aandacht voor de mens. De woningcorporatie heeft als missie goede en betaalbare huisvesting te bieden in een prettige buurt voor mensen met een lager inkomen of mensen in een kwetsbare positie. 

“Wat ik zo fijn vind is dat er een band en vertrouwen is ontstaan, waardoor ik gevraagd ben om nog een extra project op te pakken. Daarnaast ben ik na 3 maanden weg te zijn geweest weer opnieuw gevraagd terug te komen voor een nieuwe opdracht en kwam ik weer in een warm bad terecht.”

Karen van Weelden, HR Consultant

Een mooie langdurige samenwerking met G&O

De opdracht was in eerste instantie voor drie maanden, maar inmiddels zit onze HR Consultant Karen al meer dan een jaar bij G&O. Hierdoor is er dus een mooie samenwerking opgebouwd.   

Heb jij behoefte aan ondersteuning bij HR projecten?

Loopt jouw organisatie tegen bepaalde HR uitdagingen aan? Dan helpen wij je graag verder! Met onze kennis, ervaring en gedrevenheid kunnen wij jouw bedrijf voorzien van passende hulp en advies. Wil jij net zoals G&O ook zo’n succesverhaal ervaren of wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op.