Klantcontactmedewerkers zijn het eerste aanspreekpunt én het visitekaartje van de organisatie. Een goed ingericht KCC (klantencontactcentrum) is dan ook een belangrijke en onmisbare schakel voor zowel huurders als de rest van de organisatie.
De verschuiving richting snellere contacten, vergt iets van de klantdienstverlening. Problemen met de bezetting, het beheersen van wachttijden en het aanpassen van openingstijden zijn dan ook stuk voor stuk uitdagingen waar woningcorporaties regelmatig tegenaan lopen.
Vastgoed Talent is al jaren ketenpartner binnen de woningcorporatiesector op het gebied van klantcontact. Met deze ervaring zorgen wij bij onze klanten voor rust, stabiliteit en kwaliteit aan de telefoon. Ons toegewijde support team werkt naadloos samen met de klantcontact teams van woningcorporaties om één sterk geheel te vormen. We zetten ons in voor het welzijn van de huurder en ondersteunen zowel interne als externe processen.
“Bij Vastgoed Talent gaan we verder dan alleen het aannemen van reparatieverzoeken en het beantwoorden van vragen. We bellen huurders na elk reparatie- of onderhoudsbezoek om hun ervaringen te evalueren, problemen te bespreken en de tevredenheid te meten. Zo zorgen we voor continue verbetering van onze dienstverlening en geven we extra aandacht aan elke huurder.”
Sanne van Well, Support Medewerker Projecten
Ondersteunen en ontzorgen van woningcorporaties
Vastgoed Talent richt zich op het ondersteunen en ontzorgen van woningcorporaties op het gebied van klantcontact.
Enkele voorbeelden van projecten waarbij wij woningcorporaties helpen:
Ben jij nieuwsgierig of KCC projecten dé oplossing is voor jouw woningcorporatie? En ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Dan ben je bij Vastgoed Talent aan het juiste adres. Onze specialisten zijn nauw betrokken bij jouw woningcorporatie en zoeken samen met jou naar de beste oplossing. We komen graag bij je langs om alle mogelijkheden te bespreken.