Experts in KCC (telefonische) ondersteuning

Onze specialisten zijn altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen de sector en hierdoor kunnen wij de beste service bieden. We spelen proactief in op veranderende behoeften en we zorgen ervoor dat onze dienstverlening naadloos aansluit bij de specifieke eisen en wensen van jouw organisatie.

Mogelijke opties voor het ondersteunen van het KCC:

  • Directe doorschakeling: bij een directe doorschakeling komt alle binnenkomende telefoonverkeer direct bij ons team uit. Deze optie kan worden ingezet als een corporatie besluit de openingstijden te verruimen of te beperken of bijvoorbeeld tijdens trainings- of cursusdagen;
  • Overloopconstructie: een overloopconstructie kan ingezet worden om het KCC-team te ondersteunen bij piekmomenten of bij het terugdringen van de wachttijden. Wanneer alle KCC-medewerkers aan de telefoon zitten, loopt de telefoon over naar ons team. Samen zorgen voor het managen van de juiste verwachtingen bij de huurder;
  • Ad hoc ondersteuning: indien nodig bieden wij ad hoc ondersteuning. Deze dienst kan ingezet worden bij calamiteiten.

“Doordat onze specialisten jouw KCC team ondersteunen, bieden wij continuïteit, kwaliteit en rust binnen jouw woningcorporatie.”

Laura Drewes, Projectmanager Vastgoed Talent

Voordelen KCC ondersteuning

  • Vergroten of verbeteren van de bereikbaarheid;
  • Oplossing bij pieken en zieken;
  • Ondersteuning in vakantieperiodes;
  • Ervaren en professionele medewerkers;
  • Aandacht voor de huurder;
  • Flexibiliteit.

Meer informatie

Ben jij nieuwsgierig of het ondersteunen van jouw KCC team dé oplossing is voor jouw woningcorporatie? En ben je benieuwd hoe dit werkt? Dan ben je bij Vastgoed Talent aan het juiste adres. Onze specialisten zijn nauw betrokken bij jouw woningcorporatie en zoeken samen met jou naar de beste oplossing. We komen graag bij je langs om alle mogelijkheden te bespreken.