Iedere woningcorporatie heeft vraagstukken op het gebied van recruitment. Wij hebben door de jaren heen een sterk netwerk aan professionals en zakelijke relaties opgebouwd. We leveren maatwerk, voorzien jouw woningcorporatie gevraagd en ongevraagd van advies en houden rekening met specifieke wensen.
Onze kracht ligt in een persoonlijke aanpak, waarbij we niet alleen kijken naar de “harde” functie-eisen, maar ook naar de intrinsieke motivatie van een kandidaat. Deze combinatie is naar onze mening de basis voor het maken van een succesvolle match.
Welke diensten bieden wij aan?
Hieronder vind je een selectie van onze diensten. Zit de dienstverlening waar jij naar op zoek bent erbij? Bezoek dan via de juiste link de pagina voor meer informatie over onze dienst.
Heb je tijdelijk of voor een bepaalde periode één of meer professionals nodig? Vastgoed Talent helpt je aan interim professionals (zzp’ers) van verschillende disciplines en niveaus. Onze professionals hebben specialistische kennis en ervaring. Daardoor zijn ze snel inzetbaar en kunnen ze zich snel aanpassen aan jouw organisatie en werkwijze.
Door groei, vernieuwing of vervanging is het mogelijk dat je op zoek bent naar een nieuwe werknemer. Wij ondersteunen jou bij dit zoekproces door de werving en selectie op ons te nemen. Nadat we goed inzicht hebben verkregen in jouw vraag, de organisatie, de organisatiecultuur en de afdeling waar de vacature beschikbaar is, gaan wij op zoek naar een passende kandidaat.
Zoek je versterking voor langere tijd, maar wil je wel flexibel blijven? Wij hebben keuze uit diverse professionals die wij door en door kennen. Met een gesprek brengen wij je wensen in kaart en zetten we alles op alles om tot de juiste match te komen.
Recruitment wordt meer en meer een paraplu waaronder specialisten met verschillende kennis acteren. Naast onze Werving & Selectie activiteiten ondersteunen wij woningcorporaties ook bij de inrichting van het recruitmentproces of worden de recruitmentprocessen (gedeeltelijk) aan ons uitbesteed.